Segmen : Sahabat Katak Comel

As Salam,

Hahaha sebab aku bercuti panjang, semalam baru sampai dari Kajang ke Kuantan.. geng aku yang sorang ni ajak aku join segmen. Memandangkan semalam line tenet yang punya slow tak hengat dunia, aku buat hari ni. Sepatutnya dah habis tarikh tutup segmen dia ni, tapi sebab aku punya pasal.. dia bagi peluang. Wee~

Kenal katak comel? Tak berapa comel sangat kot katak dia.. tapi orangnya aku tatau la plak. Pernah terjah blog dia? Awal2 aku kenal dia dulu, lain sangat. Blog dia cerita pasal ikan gapi, mesin fotostat dan kadang2 dia jual jamu online *ok aku tipu Tapi sekarang blog cewek sorang ni dah kencang. Tengok je la sape cikgu2 dia. Semua layan SEO trafik kencang-kencing bagai!


Jom apa kata korang terjah blog yang menjadi perhatian aku sekarang kerana entry2nya yang sangat awesome. Aku perkenalkan.. Jeng.. Jeng.. Jeng!! Klik banner tu.. aku paksa!! kahkahkah



Aku kena tag la.. Kena cari tag team ke? aku nak tag sape??
Ok2 aku tag Phat The Great laaa :)


So geng, all the best la ye dalam berblogging. Peace yaw!!






P/s : aku sendiri tatau sebenarnya segmen ni pasal ape :P

3 Comments