Lagi Blogger Baik Hati Di Temui

Assalamualaikum,

Morning kamu, kamu dan kamu. Ececeh dah macam retis plak shout cenggitu. Kahkahkah. Eh aku dalam mood mengantuk awal pagi ni, so untuk panaskan enjin perlu ambil masa yang agak lama. Tapi memandangkan aku kena masuk lab hari ni, so aku kena  buat entry cepat2. Kalau lah aku ada pic menarik, aku buat je Wordless Wednesday hari ni. Habis cerita. Tapi aku takde dan sangat sedey. Huhu

So hari ni aku nak cerita pasal seorang blogger yang baik hati lagi. Wah ramai betul blogger yang baik hati ngan aku kan?Yup semua blogger yang aku kenal buat masa ni baik2 sahaja..belum lagi aku dengar dorang sakit untut mahupun mati pucuk (macam takde penyakit lain plak) :P Bak kata orang, bila kita baik ngan orang.. orang akan balas berkali2. Tak gitu?

Baru2 ni ada blogger yang baik hati bagi aku kek lapis Sarawak yang sangat awesome okey!Aku mula2 ingat nak rasa sampel je, tup2 sekali dia bagi sebijik kek daaa! Bila aku nak bayar, dia tak bagi. Jangan risau ramuan kek tu dijamin halal, aku dah usha awal2. Almaklumla kan ada kes pasal kandungan lemak bab* dalam ramuan kek lapis Sarawak sebelum ni. Blogger yang baik hati ni bagi kek perisa coklat Cadbury. Aku tak tau nak cakap apa. Bila kek tu masuk dalam mulut aku yang kecil mongel ni, aku dapat rasakan..dapat rasakan apa ye?Rasa coklat la kot?Eh serius memang sedap jep!Speechless. Tak caya korang cuba la.


Apa yang aku nak cerita kat sini, blogger ni memang baik hatinya. Sebagai credit aku buat entry ni untuk dia. Kalau korang nak kenal blogger ni, KLIK SINI la ye. Rasanya korang pun familiar kot dengan dia? Tak rugi kalau kita buat baik, buat kawan sesama blogger. Haa nak bagitau kapada blogger berkenaan, saya bukan blogger otai macam awak fikirkan tu sampai nak malu2 ngan saya okey. Trimas untuk kek yang awesome, next time leh la mintak lagi .Kahkahkah

P/s : Kalau korang nak aku buat entry pasal korang pun boleh je :)

42 Comments

  1. aku suka kek lapis...heaven! nnt ko bawak dtg sini yer...kita makan sama2 bawah pokok ceri...aaakkaa...

    ReplyDelete
  2. wah untungla dpt kek lapis preee! hehe share la :p

    ReplyDelete
  3. kek lapis yummy! yummy!... bertuahnye empunya bdn ye...cm knl je blogger tu=)..mmg baik..suke blanje org mkn..mkn byk mn p0n bdn still de cutting beb! & bantu P0ket kite gemuk lg! Mmg brtuah ang kwn ngn die afzal=)

    ReplyDelete
  4. afzal..!!..btol tu bak kate org,bila kite baek ngn org, org akn balas baek..sgt suke..!!..(",)..
    kek lapis srwk sgt sdp tw..aieN sgt minat..dipotong nipis dan kecik menampakkan kecomelan kek tersebut..tp kek lapis sarawak yg ade coklat putih, memang sgt sedap..!!..rase mcm coklat cadburry..mkn byk kli pown xkisah..hehe..
    caya la uuuu..(",)..

    ReplyDelete
  5. ooo melantak sorang2 ekkk

    ehem bile nk wat entry teynteyn baik hati lagi comel lagi genius lagi kiut miut...muahahaha..

    ReplyDelete
  6. wowwww!!!! sedap nya :) meh la anto sikit kat sini :)

    ReplyDelete
  7. ok,disebabkan ko dah ade kwn yg awesome yg bagi kek,aku nak berbaik2 ngan ko,hehe,.untung2 dapat la aku rase gakz,hihi

    ReplyDelete
  8. teringat makan kek lapis sarawak kt umah tok sedare masa raya aritu.. maveles... ni pon nmpk sodap yoo... =D

    ReplyDelete
  9. untunglah...

    buat baik dibalas baik..hehe..

    nak sikit???

    ReplyDelete
  10. x suka sgt kek lapis ni..beruntung kamooo asik ada org kasi jek..rezeki2 jgn ditolak musuh jgn dicarik ahaks

    ReplyDelete
  11. simanis - bawak cekodok boleh la.kek dah bertukar jadi taik!haha

    emy zulaiha - sangat sedap dimakan ketika takde orang menge-pow.hehe

    fazah - erk tang cutting badan tu blom tengok lagi.Kalau menarik nak kena usha la ni kan?kahkahkah mcm haram!!

    ♥Aien Najwa♥ - hahahaha adoyai siap bagitau cara2 dan teknik potongan.hahadoyai.klaka la plak.haa ni semua blogger dah jadi baik hati,awak bila lagi?hahaha

    teynteyn the doll - teyn nak afzal buat entry psal ape?kena bagi kek lapis sarawak la kan?kan?hehehe

    ~ selowmelor ~ nak anto camno?dah masuk loji kumbahan najis rasanya.hehehe

    bella luna - dah abis la bell sebab terlalu la sedapnya.memang heaven tau keknya.nak lagi laaa!!

    jehanfrhin - baru luaran tu..belum masuk mulut lagi.memang superb la jehan!perghh

    Mila Ahmad - lagi untung sbb ianya sedap dan free :)

    AIEN NOT ALIEN - huhu dah abis la ain.awk plak bila nak jd blogger yang baik hati ni?hehe

    el - tu la sis,alhamdulillah la kan.untung buat kawan reramai.mgkin pasni turn sis plak bagi laksa penang kat saya.hehe

    ReplyDelete
  12. asyik mkn kek aje.. meh mkn kuih bulan lak! :-D

    ReplyDelete
  13. untungla, gue kek lapis pon xpenah jamah pelagi warga somalia sana tuh...><"

    ReplyDelete
  14. Paris Lipton - la tak pernah makan?macam tipu je?

    ReplyDelete
  15. Ummi - tanak la makan kuih bulan,menambahkan jerawat di muka-macam bulan.huhuhu

    ReplyDelete
  16. wahhhh...sedappppnye:)nak sepotong boleh???hehe~~

    ReplyDelete
  17. Kek lapis srawak coklat cadbury memang super duper superb~!! makan sorg je ke..? mai la makan sma2 smbil tonton sirkis.. kah3... =P

    ReplyDelete
  18. okei..tunggu naaaaaa afzal..huhuhu..

    ReplyDelete
  19. yayath - alamak yayath dah abis la.hehe.tu la sape suh mntak lambat2 :P

    zareliqa afiqa - mak aih nak jugak?utk fiqa ada lagi :) tapi yang kena bayar la.yang free dah abis sy telan.hehe

    aiNa yaZiD - kihkihkih jgn la gtau orang.bocor rahsia.next time tgk ulik mayang plak ea?hehe

    ♥Aien Najwa♥ - haha memang best la kalau mcmtu.haha

    ReplyDelete
  20. sedapnyer..nak sikit..tolong poskan..nanti saya buat entri untuk awk plak..hahahaha

    ReplyDelete
  21. wow ... sy pun dpt kek lapis srwk ni tp beli la..xde org nk bagi free lg..huhuhuhu :(

    sy pun beli perisa coklat dan bbrp perisa lain lg utk dihadiahkan pd parents dan juga mertua dan ipar2 ... baek kan sy ? ekekekke ... tp tu ler tak siap lg entry brkaitan kek lapis srwk ni,ada dlm part 2 kisah prcutian ke kuching nnti insyaAllah

    ReplyDelete
  22. ala nak juga, sambil buat mata menggoda :D

    ReplyDelete
  23. orang berbudi kita berbahasa..orang memberi kita merasa..tak gitu.

    ReplyDelete
  24. Umie Artoqiemie - sikat kutu tu dapat percuma.mana boleh beli2

    puteri kasih - hahaha amboi.wah kena buat macamtu jugak ye?tapi mana ada kek tu dah?

    Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil - awak orang sarawak ke?hehe awk mmg baik hati :) kalau macamtu boleh la anta barang sebiji dua kat saya :P

    miratun madihah - bebudak sekolah takleh makan kek banyak2..dikhuatiri busung nanti.hahaha

    harrazdani - haha nape bro fikir macamtu?hahaha :D adoyai

    chiLleD...!! - la nak ape?tinggal kulit kuaci je ni.huhu

    shalina - alhamdulillah ke atas rezeki yang Allah berikan :)

    kiz - memang betul tu bro, bila lagi aku nak merasa pemberian bro plak ea?hahaha

    ReplyDelete
  25. bes nyer dyeeee...huhuhuhu...xnk antar ape2 kt ct ke :P

    ReplyDelete
  26. kalau kek tu dah takde...awk buat la kek sendiri :P

    ReplyDelete
  27. wow... maveles! aku makan kek..tp xsuka buat kek..m a l a s :p

    ReplyDelete
  28. best lah diaaa ~
    huhu terliur pulak tengok :P

    ReplyDelete
  29. ctk - hehe kalau awak stat mintak..kang berjujuk plak blogger lain yang mintak.haha

    ieyza afieyna - hehe ada la untung sikit2.hehe :P

    ReplyDelete
  30. untungla dapat kek perisa cadbury
    serius cadbury coklat paling sedap.nak jugakkkk :O

    ReplyDelete
  31. kpah tak bagi apa2..bukan bermakna kpah tak baik tau..!!..

    ReplyDelete
  32. ulik mayang..? kahkahkah....i okeh je. =P

    ReplyDelete
  33. nyum2...mmg sedap kek lapis ni. Tiap kali nak raya den dpt preee je sbb kwn den oghang saghawak...:)

    ReplyDelete