SEGMEN : INI ENTRY TERBAIK 2014


Bismillah,

Aku ngan kak Diana ni bukan orang lain dah, macam orang Penang ngan orang Kajang. Dalam bas Transnasional bertemu juga. Eh eh macam tu plak? Atas support dan sokongan moral yang tak berbelah bagi, aku menyatakan hasrat aku untuk turut serta segmen yang dia anjurkan. Cayalah kak!

KLIK BANNER untuk join MLM.. ehh segmen


Entry terbaik dari segi apa ye kak? PV? UV? atau kepuasan menulis?

Kalau nak diikutkan dari segi trafik, 3 entry di bawah ni mengungguli carta 2014 aku ;

Cara Membuat Kuey Teow Hong Kong                              (16634)
Cara Mudah Membuat Laksam                                             (16068)
Review : Lenovo A880                                                            (13654)

Walaupun tinggi la juga trafiknya tapi tak ada jiwa. Entry tu pada aku tak ada soul. Aku lebih tertarik pada entry mudah dan borak santai. Kau bisa buat aku tertawa bila aku membaca - itu yang aku maksudkan.

Di sini ini aku listkan 3 lagi entry yang aku rasa tak tinggi mana trafiknya tapi mendapat tempat di hati aku ;

Karya Antologi Cerpen Khas PB1M : Kerana Pensil
Cerpen : Jodoh
Cerpen : Menantu Pilihan Mak

Tak tau la best ke idak. Ke aku je yang rasa best. Best sensangat bang!! (tangan di bahu mata ke atas)

15 Comments

  1. aku pun rasa 3 entri seken list tu best, yang list atas tu serius sgt bunyiknye seremmm mak nak baca nokk, kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang atas tu, serupa ko tengok berita ekonomi kat tv pukul 5.30 petang

      Delete
  2. eh eh semalam lain lagi design blog? ke ko hehari salin kulit mcm salin baju tok?

    ReplyDelete
  3. Eh..blog baru...sampai sesat akak cari pintu..last2 akak lompat masuk kot tingkap je nih...

    Alah..entry blog ni yang mana yang tak best nya..kalau pilih sambil pejam mata pun boleh..cat cilot at at, cat cilok kucing lompat..boleh kata semua best2..semua terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai akak amik ati saya. rasa terus kebah selsema saya ihik3

      Delete
  4. dah pemiliknya kata best maka bestlah entri tu... kan

    ReplyDelete
  5. aku rasa aku pencil is the best yg melekat kat ati aku..

    sebab that time aku baca entri aku tgh tak berana nak ada mood.tp bila lps baca je..aku rasa macam ko menari dpn aku sambil pakai kostum bear..hahaaha

    dan ada lagi satu entri aku tak igt..teruskan menulis yer...

    ReplyDelete
  6. Memang entry terbaik ni..byk pageview tu..entry pun menarik

    ReplyDelete
  7. baru nak ber-blogging makanya barulah nak jengah 3 link terakhir tu ^^ naik lah pageviews-nya lagi nnti.

    entri terbaik kdgkala bukan kerana nombor, tapi kerana perkataan yg mampu buatkan org mendapat inspirasi ^^ teruskan usaha. pembaca setia di sni

    ReplyDelete
  8. perghhh 3 entri yg mengungguli carta 2014 tu memang kaw kaw laaa trafik dia...

    ReplyDelete