❤ Azhafizah ❤

Friday, June 6, 2014

Video : Keletah Jasmeen Dan Tudungnya


As salam,

Tak sangka plak si Jasmeen dapat tudung gara-gara video dia yang aku post dalam facebook. Trimas ye Maria sebab bagi anak aku tudung :) Kelakar pulak aku tengok keletah anak aku bila bertudung. Selalu bila aku pakaikan reben, kompom dia bukak tak nak pakai punya. Tapi kali ni bila aku sarungkan tudung.. suka plak dia.

Alhamdulillah rezeki Jasmeen :) 

Gaya nak bernasyid tu dah ada.. cuma bunyinya mamababa ah ah 
je la hehehe


Alhamdulillah mungkin si Jasmeen dah peroleh hidayah kikiki. Aku muat naik video tu kat sini :)


video

2 comments:

aTieYusof Family said...

alo.lo..lo.comel nya Jasmeen bertudung.. so cute.. syukur kecik2 dah ada peminat bagi tudung..hehe

Azhafizah Md Nor said...

comelnye meen pakai tudung..aktif betul dia ni.pipi tu sentiasa maintain bambam.

Ping Busuk

saya zaza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates