❤ Azhafizah ❤

Friday, January 18, 2013

Ok Yang Ni Memang Tak Boleh Blah


As salam,

Semalam aku pegi bekpes ngan kengkawan aku kat JPN Jalan Duta. Orang ramai kemain, macam2 warna dan bau boleh jumpa. Kiranya kalau ko masuk kantin tu, selain bau nasi goreng, roti canai dan menu2 yang lain.. bau ketiak juga mewarnai persekitaraan. Perghh lalu makan tuu

Bukan tu yang aku nak cerita. Tadi tu baru mukadimah, haa ni baru nak masuk :) Tengah2 kitorang layan roti canai tetiba kitorang tangkap satu bunyi nyaring. Aku rasa satu kantin tu boleh dengar kot. Aku ngan kawan aku dok pandang sama sendiri. Nak kata tv, memang bukan la.

Aku perati keliling, tetiba aku nampak ada bangla ni menuju ke penjuru sudut kantin. Bila dia tunduk dan capai sesuatu baru aku tau yang bunyik tadi tu.. bunyik henpon dia. Bangla cleaner tu ngah charging henpon rupanya.

Tapi yang tak boleh tahannya.. ringtone bangla tu lagu Anuar Zain - Lelaki Ini

Bukan ringtone mp3, tapi pesen ringtone compose type2 enset 3310 ni

Berdekah dekah la kitorang gelak. Aku boleh bayangkan si bangla tu gigih tekan keypad sambil tersentil2 lidah compose ringtone hahaha :D

Ada ke patut lagu Lelaki Ini.. kahkahkah. Compos la lagu Anak Itik Tokwi ke.. Enjit Enjit Semut ke


Korang perasan tak.. muka Anuar Zain nampak lain sikit. Hmm


P/s : sah2 pemunat Anuar Zain ni hahaha :D

31 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

oh..bangla pun kenal anuar jen ke.. huhu gila gay...a... eh!

Nur Emilya said...

Huyoo, haaha.

Liyaa Mf said...

Eh, bang Nuar kan memang diminati ramai. Tak heran la ada peminat intenesyenel. Hehehe. Eh, kau kompom ke tu bangla? Ntah2 melayu sebenanye weyh! Muka je cam bangla. Kau sesuka je pitnah dea. Haish!

Tp aku rasa kau leh beza kut melayu ngan bangla. Ya la. Melalui bau hangit ketiak dea. Bangla lebih hangit aku rasa. Kahkahkah!

Solehah Shamsuddin said...

hahaha lawak seyh. xpe lerr dy wt ringtone je tu

paripariputih said...

ahahha sukati bangla tu la weh, nak boh lagu apa pung kat handset "tiga-tiga sekupang" dia tu ha!ha!ha! sengal lu tok ketua.. aku mati2 ingat kan betul2 la ang jumpa anuar zaing :P

p/s: aku x minat anuar zaing aku minat aaron ajis eh.. hahaha

cik tenggiling said...

lagu yg aku minat tu

angellovesoldier said...

hahahahahahaahaha.. susah tu nak compose dlm hp 3310 even nk compose lagu shin chan pun amik masa berjam-jam

Mia Kassim said...

dia nak mentionnya dia sebenarnya LELAKI INI...hahaha

Iffah Afeefah said...

hahaha mungkin die beli ringtone kat surat kaba kot

Sis ieja said...

bhaha positifnya kat situ anuar zain ada pelbagai peminat . dulu tak minat gila anuar zain, sejak2 ni je terminat sikit. cis. owh muka dia memang dah lain sikit. dia ada cucuk vitamin c.

Remy hazza said...

bangla tu lah lelaki itu....... tu sebab dia pasang kuat2......he3

najihahfara said...

hahah teringat zaman dulu dok main tekan2 kod ringtone tu haha

nor afiqah mohamad twontawi said...

hahahaha....

nor afiqah mohamad twontawi said...

hahahaha....

Si Matatajam said...

Hadoiiiiiiii tak menahan akak bayangkan... Errr Anuar nampak Ensem ja..hi hi

Nastyna said...

lelaki ini ramai peminat yer. hahaha abangggg 'wa.

Cikgu Jaja™ said...

abe nuar zeng tu idola dia laa..heh

zila manaf said...

weh tak baik pitnah abang nuar! haip

KizMySeLf said...

dah lagu perempuan ini lum ada.. kalau ada nanti dia tukar laa tu

Empayar Utama said...

Er, er, ko peminat bangla tu ke? Camana tau lelaki itu bangla? Ceciter ceciter :)

Aien Alien said...

hahaha. tengah bayangkan...kemain nyaring ringtone beliau ya. kipas susah mati abg nuar ni. hehe

MaYa MustWany said...

hahahaha ke phone cilok?opsss.hihihi

muka lain??

Hanif Idrus said...

Kikiki..so peminat Anuar ini kiranya dah ternasional ler...hihihih

WildOrchird said...

WO bukat pemunat anuar zain..tapi WO minat sgt2 anuar zain..hehe.. :D

! Arjunakirana ! said...

gagagaga... lawok lawok lawok

♥ Nana BamBam ♥ said...

bila dah dok kat malaysia, nak jugak hiburannya..cayalah mereka suka ngan lagu2 orang kita kat malaysia...

tapi kita ?
k-pop la, j-pop la, dan segala macam pop..

dan yang terbaru menjadi fenomena skg, gangnam style..Allah..

LaLa mhdnor said...

giler ah, memang sah gelak x ingat kalo dok situ...

Syakir Rahman said...

keh3... bangla skrg ni kemain bersifat nasionalisme.. rakyat malaysia plak yg dah tonggang terbalik...ringtone semua nk kpop je *guwa pakai ringtone telefon ofis tahun 1674*

LydSunshine said...

Tak baik ko gelakkan bangla tu. Dah itu je yang dia mampu. Tapi takleh caya jugak bangla ni. Kita nampak je derang selekeh, tapi silap2 duit dia ada lagi banyak daripada duit simpanan kita. Derang pandai jimat tau.

hana hadi said...

salah seorang peminat anuar zain di luar negara..hehe

Shida Radzuan said...

kalo bau ketiak mmg xleh menahan lg..perghh....

Ping Busuk

saya zaza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates