Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednessday #22

36 comments:

  1. sesuatu ker ??????
    HE3.... mesti best pren .....

    ReplyDelete
  2. mencari teman berbual sambil2...

    ReplyDelete
  3. takut kot sebab tandas besaq benau hahaa

    ReplyDelete
  4. Nak mengintai ke ape tu?hahaha..lawak betul..takkan berhadas pun nak rapatkan saf..ish ish..

    ReplyDelete
  5. mungkin bosan kencing sorang..perlu teman bersembang.hahahahahha

    ReplyDelete
  6. padahal banyak lagi kosong tu..kat sebelah mamat tu jugak di pilihnya.. kuikuikui

    ReplyDelete
  7. think +ve... menambahkan kawan di ruang tandas hihi... xpun berbual ala kadar sementara hajat selesai

    ReplyDelete
  8. afzalsukasuki ngan korn ke tuh?

    ReplyDelete
  9. hahhaa..mcm pgalaman jer..zal =.="

    ReplyDelete
  10. mesti nak jual produk tu!! mendekati customer dimana-mana jua berada :D


    *fikir positif

    ReplyDelete
  11. no giliran sebelah2 kot muahahahaha

    ReplyDelete
  12. hahahahahaahaha....=) gelak je boleh..hikhik =)

    ReplyDelete
  13. tanda2 awal nak jadi gay..hahaha

    ReplyDelete
  14. haha.. panjangnya tandas dia, serius erk? awat jadi lagu tu.. banyak2 tempat ada sebelah tu jugak dia nak pi.. kencing pun nak berteman :P

    ReplyDelete
  15. nak compare sape punya agi besar ler tuh. adoi!

    ReplyDelete
  16. aisey, apasal nk jgak dok sebelah2, hukk...

    ReplyDelete
  17. Kencing pun nak berkawan jugak???

    ReplyDelete
  18. hahahahaa..:D
    sj nk cari geng letteeeeewww..smbil tu bole sembng2..haha

    ReplyDelete
  19. punyalah byk tmpt nak jugak dok sebelah berduet telek sme2 kot. hahahhahaha

    ReplyDelete
  20. aih...gmbr ni. hihihi.. ke sana pula dia. maka, banyaklah sngt pun tandasnya. adoii. XD

    ReplyDelete
  21. kahkah tok ketua buat macam ni tak

    pls jawab ye :P

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com