Header, Banner dan Doodle

Assalamualaikum,

Aku sebenarnya tak fikir nak terima tempahan buat header atau banner pun sebab aku takut tak sempat je. Lagipun aku rasa ada blogger lain yang boleh buatkan lagi awesome dari aku. So aku diamkan je dulu. Kalau korang kenal aku dari mula, korang mesti perasan aku asyik main tukar2 header je kan? Tapi aku dah buat keputusan. Korang pun keep asking the same question..dan aku dah discuss ngan beberapa blogger yang lain, dorang kata why not aku cuba. Niat aku nak improve krativiti aku je. Kat bawah ni aku attached beberapa header yang pernah aku bikin. Eh biasa2 je pon..adoyai korang ni!!







Eh banyak lagi sebenarnya tapi kalau aku letak bebanyak, lambat plak loading page blog aku ni. So aku letak sikit je kat sini. Aku pernah buatkan untuk beberapa blogger yang lain. So kalau korang berminat kasi text je la. Design ikut suka hati korang, aku cuba buat yang terbaik je la. Dah pas ni jangan tanya2 lagi ye adik2 kakak sekalian :)

Opss sebelum terlupa, ada yang mintak doodle dari aku gak. Ai aku ni dah macam welfare plak. Haha. Ni aku ada buatkan doodle untuk follower2 blog aku. Ko amiklah tepek la kat mana korang suka. Hehe. Ha yang ni aku bagi free of charge je. Kihkihkih

 





P/s : Doodle lain bangsa ngan dodol okeh!




36 Comments

  1. mak aih..comeinya dodoley ni..tak sangka pula ada bakat terpendam..hebats..

    Polskahackrew | Blog pembelajaran Blogspot

    ReplyDelete
  2. yoyooo..omey omeyy nyewwww
    mcm tuan tanah gak omeyy nyewww..haha

    ReplyDelete
  3. pandai buat header..cantik! doodle pon comel! =)

    ReplyDelete
  4. kalau ambik aku tak reti nak tepek kat mane...adeii...belum katam kaji blog aku ni...

    ReplyDelete
  5. saya suka makan dudel...eh dodol..:P

    ReplyDelete
  6. buat review header blog la ni ea..

    gud

    afzal pon main doodle. cumelz :)

    ReplyDelete
  7. tolong wat header boley???
    hahaha...tp nk yg free punye... ;p

    ReplyDelete
  8. hahah.. terasa bagus plak entry kali ni.. haaaaaaaaa mana janji manis mu pd ku Rain??!! wakaka

    ReplyDelete
  9. owh rupanya kau pandai buat doodle ea? kagum aku..haha

    ReplyDelete
  10. sangat comel la dodol awak!
    yeah, sis rembat ok? tq!

    ReplyDelete
  11. nak doodle yg last sekli tu ye..hehe.comellll.!

    ReplyDelete
  12. buat doodle rock men gitar tuk aku satu bro....

    kasi cun sikit ...wewittt:)

    ReplyDelete
  13. comot nanak dodol jugak!!! eh doodle!! nakkkkkkkkkkkkkkk!!

    ReplyDelete
  14. waaa..incek afzal sudah muncul kembali..welcome back..jangan dipendam bakat tu..doodle tu comel dan header jugak hebat!keep it up incek afzal ^^

    ReplyDelete
  15. comelnya doodle,macam kita :P

    ReplyDelete
  16. banner satu ...siapppppppppppp/.....

    ReplyDelete
  17. comelnya doodle tu.. aku buat comot gila... wuuuuuu :(

    ReplyDelete
  18. ceh, bakat tersembunyi..mula la ct nk jeles neh..hahaha

    ReplyDelete
  19. alololo comeynya dodol tu...i like :) wah berbakat besar yer afzal!

    ReplyDelete
  20. fuyooo! generasi header la katakan =D

    makin kreatif lewwww rain...chaiyok2!

    ReplyDelete
  21. nice... :)
    bagus2,,, boleh bungkus 2.. buat asing2.. heheheh

    ReplyDelete
  22. huwaa semua orang dah pandai buat doodle.terasa ketinggalan :|
    eheh,apa apa pun,comel doodle!

    ReplyDelete
  23. dudel comel!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    nak jugak!
    plisssssssssssss





    luv,
    cik ana :P

    ReplyDelete
  24. wah creative rupanya..

    nak doodle.. comel.. hee :P

    ReplyDelete
  25. eeee..chumel nyer doodle..makin smart n mantap la doodle apzal..=)

    ReplyDelete
  26. .... yang comel momel ...serius !

    ReplyDelete
  27. tulun la bagi sifat kreatif tu perempuan ni sket...siyes cun dan ensem header n dodol tu...

    errkk, tukang dodol ni ensem tak?? ^^,
    gurau2..

    ReplyDelete
  28. comel gile doodle ko buat.berbakat rupenye ko ni...buat kt aku sepuloh boleh? ak nk yg free, yg cantik, comel2 kiutmiut gitu..haha

    ReplyDelete
  29. header yg first tu cantik,nmpk kesenian yg amat,suke (:

    ReplyDelete